måndag 15 mars 2010

Salong dag 1-3 städning och styling EFTER

Tyger döljer hyllorna med prylar på
Blev bara lite paff när jag hittade den här mitt i all städning, lite cool så fick vara kvar.

Allt småstök ligger i lådor

















Köpt nya glas o kannor som ska innehålla citron/gurkvatten








Produkterna är beställda o sitter på hyllan med prisinfo och kort beskrivning som jag har skrivit, klippt o plastat








Toaletten är inred och städad







Vid handfatet finns tvål och body lotion från dermanord, som ett litet prov








Slängde 3 kaffebryggare, räcker med 2.









Bänken har jag pyntat med blommor som jag köpt i Thailand för flera år sedan. Blommorna är urskurna från tvålar och sedan doppade i färg, otroligt handtverk.











Receptionen har inga onödiga försäljningsprodukten utan endast ljus och få broschyrer.












Sängen är bäddad med nya handdukar och rummet städat från golv till tak. Ungefär 3 h tog det sammanlagt.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar